#suami

Loading...

Xgene Royale Seseorang yang mempunyai nafsu seks yang tinggi selalu melancap atau main dengan pelbagai pasangan. . Dalam xsedar, batang kita memerlukan rawatan atau tempoh bertenang supaya urat2 kembali stabil dan mendapat rangsangan yang baik setiap masa. . Dengan Xgene Royale, batang anda dapat dipulihkan kembali dimana urat2 dan saraf dapat berfungsi dengan baik. . Ini adalah penting untuk lelaki supaya dapat mengelakkan daripada mati pucuk atau tak tahan lama sewaktu beraksi dengan pasangan. . Selain itu,.penyakit kencing manis jgk adalah faktor penyebab ereksi menjadi lemah, dengan Xgene Royale, anda akan merasa kelainannya. RM100 SM / RM110 SS Postage RM8 SM / RM13 SS Wasap +60139719150   #xgeneroyale     #lelaki     #sado     #kuat     #suamiisteri     #hubby     #wife     #seks     #malay     #maskulin     #main     #besar     #gagah     #hero     #man     #tiptop     #best     #kuat     #suami  


0💬Normal

Xgene Royale Seseorang yang mempunyai nafsu seks yang tinggi selalu melancap atau main dengan pelbagai pasangan. . Dalam xsedar, batang kita memerlukan rawatan atau tempoh bertenang supaya urat2 kembali stabil dan mendapat rangsangan yang baik setiap masa. . Dengan Xgene Royale, batang anda dapat dipulihkan kembali dimana urat2 dan saraf dapat berfungsi dengan baik. . Ini adalah penting untuk lelaki supaya dapat mengelakkan daripada mati pucuk atau tak tahan lama sewaktu beraksi dengan pasangan. . Selain itu,.penyakit kencing manis jgk adalah faktor penyebab ereksi menjadi lemah, dengan Xgene Royale, anda akan merasa kelainannya. RM100 SM / RM110 SS Postage RM8 SM / RM13 SS Wasap +60139719150   #xgeneroyale     #lelaki     #sado     #kuat     #suamiisteri     #hubby     #wife     #seks     #malay     #maskulin     #main     #besar     #gagah     #hero     #man     #tiptop     #best     #kuat     #suami  


0💬Normal

Xgene Royale Seseorang yang mempunyai nafsu seks yang tinggi selalu melancap atau main dengan pelbagai pasangan. . Dalam xsedar, batang kita memerlukan rawatan atau tempoh bertenang supaya urat2 kembali stabil dan mendapat rangsangan yang baik setiap masa. . Dengan Xgene Royale, batang anda dapat dipulihkan kembali dimana urat2 dan saraf dapat berfungsi dengan baik. . Ini adalah penting untuk lelaki supaya dapat mengelakkan daripada mati pucuk atau tak tahan lama sewaktu beraksi dengan pasangan. . Selain itu,.penyakit kencing manis jgk adalah faktor penyebab ereksi menjadi lemah, dengan Xgene Royale, anda akan merasa kelainannya. RM100 SM / RM110 SS Postage RM8 SM / RM13 SS Wasap +60139719150   #xgeneroyale     #lelaki     #sado     #kuat     #suamiisteri     #hubby     #wife     #seks     #malay     #maskulin     #main     #besar     #gagah     #hero     #man     #tiptop     #best     #kuat     #suami  


0💬Normal

Xgene Royale Seseorang yang mempunyai nafsu seks yang tinggi selalu melancap atau main dengan pelbagai pasangan. . Dalam xsedar, batang kita memerlukan rawatan atau tempoh bertenang supaya urat2 kembali stabil dan mendapat rangsangan yang baik setiap masa. . Dengan Xgene Royale, batang anda dapat dipulihkan kembali dimana urat2 dan saraf dapat berfungsi dengan baik. . Ini adalah penting untuk lelaki supaya dapat mengelakkan daripada mati pucuk atau tak tahan lama sewaktu beraksi dengan pasangan. . Selain itu,.penyakit kencing manis jgk adalah faktor penyebab ereksi menjadi lemah, dengan Xgene Royale, anda akan merasa kelainannya. RM100 SM / RM110 SS Postage RM8 SM / RM13 SS Wasap +60139719150   #xgeneroyale     #lelaki     #sado     #kuat     #suamiisteri     #hubby     #wife     #seks     #malay     #maskulin     #main     #besar     #gagah     #hero     #man     #tiptop     #best     #kuat     #suami  


0💬Normal

Jangan hanya sekedar menyampaikan, namun bungkuslah penyampaian tersebut dengan cara yang baik ~ . . . . . 🎬 Akun Editor :   @pelangiislam   🎥 Chanel Youtube : IRDC 👤 Pemateri : Ustadz Dr. Syafiq Riza Basalamah, MA . . . .   #ustadzsyafiqrizabasalamah     #manhajsalaf     #kajiansunnah     #dakwasunnah     #kajiansalaf     #sunnah     #dakwahtauhid     #majelisilmu     #kajian     #pacaran     #haram     #menikah     #suami     #istri     #keluarga     #orangtua     #berbakti     #anak     #ayah     #ibu  


0💬Normal

Semoga dengan ketulusan hati,⁣ Doamu dikabulkan olehNya⁣ __⁣ cr   @zharavida   ⁣ . . .   #suamiistribahagia     #istrisholehah     #suamikusurgaku     #suamiistri     #suamiistriromantis     #suamisayangistri     #sakinahbersamamu     #sakinahmawaddahwarahmah     #suami     #istrikubidadariku     #istrisolehah     #suamisholeh     #suamikusyurgaku     #nasihatpernikahan     #suamiidaman     #pacaransetelahmenikah     #suamisoleh     #suamisholeh     #sayangsuami     #suamiku     #suamitercinta     #kekasihhalal     #suamihebat     #pasanganhalal     #keluargasakinahmawaddahwarahmah     #imamkusurgaku     #nasehatpernikahan     #keluargaislami     #keluargasakinah     #istrisholeha  


0💬Normal

  #selfquarantine     #stayhome     #dirumahaja     #suami     #pacarhalal  


0💬Normal

Jika memberi hadiah kepada teman dan tetangga itu dianjurkan.. karena dapat menumbuhkan ukhuwah dan kasih sayang.. . Maka sangat berhak bagi seorang istri untuk mendapat hadiah dari sang suami.. . Wahai para suami....sesekali berikan hadiah buat istrimu.. secara kejutan.. tanpa ia minta.. . Mungkin walau sekedar coklat atau apa saja yang ia suka... tak seberapalah harganya.. . Atau kau hadiahkan perhiasan yang biasa wanita sukai.. . Tulis kata cinta didalamnya.. . Itu akan melanggengkan kasih sayang kalian berdua.. . Siapakah yang ingin istrinya tetap berwajah ceria dan senyum mesra padanya? . Siapakah yang ingin istrinya selalu tulus untuknya.. . Istrimu membutuhkan siraman cinta.. walau sederhana.. . Pohon itu akan tumbuh segar sampai akhir masanya.. . Siapakah yang akan untung? . Tentu kenikmatan tersebut akan kembali kepadamu wahai suami.. . Wanita jika engkau tanami satu kebaikan ia mungkin akan membalas dengan ribuan kebaikan untukmu.. . Dan kita telah menjadi orang yang terbaik dari kaum muslimin. . Tapi ingat ini hanya buat pasutri.. . Awas.. kalo buat orang lain..!!! . Jangan sampai membuat zina hati.. . Khoirukum khoirukum liahlihi... . Sebaik baik kalian adalah yang terbaik untuk berbuat baik kepada istrinya.. . Barakallahu fikum.. . (Ustadz  @aburiyadlnurcholis   rahimahullah via Salamdakwah.com) . . Credit to   @taqwart   . . Tag suami tercinta yaa 😅💐 . . Follow 🌼   @nasihat  _istrishalihah Follow 🌼   @nasihat  _istrishalihah . . ===============================   #suamiistribahagia     #istrisholehah     #suamikusurgaku     #suamiistri     #suamiistriromantis     #suamisayangistri     #sakinahbersamamu     #sakinahmawaddahwarahmah     #suami     #istrikubidadariku     #istrisolehah     #suamisholeh     #suamikusyurgaku     #nasihatpernikahan     #suamiidaman     #pacaransetelahmenikah     #suamisoleh     #suamisholeh     #sayangsuami     #suamiku     #suamitercinta     #kekasihhalal     #suamihebat     #pasanganhalal     #keluargasakinahmawaddahwarahmah     #imamkusurgaku     #nasehatpernikahan     #keluargaislami     #keluargasakinah     #istrisholeha  


5💬Normal

Ada yang tertanya tanya apa rahsia Dato Rizalman nampak muda je..🧐🧐 . haaa rahsia nya.... T'NEEQ la.. . Boleh diamalkan oleh kaum ADAM juga ye...😍 . T'Neeq TERBAIK dijadikan supplement utk kesihatan anda sekeluarga.. . Yang nak mencuba jgn malu2 roger2 ye.. . http://www.wasap.my./+60126099260/tneeq .   #rinetworkklampang     #tneeq     #tneeqbydatorizalman     #belitneeqdenganliza     #vitamintomato     #testimoneeq     #rinetwork     #kulitcerah     #vitaminkulit     #kulitgebu     #kulitflawless     #kulitlicin     #eczema     #jerawathilang     #parut     #kulitkeringkusam     #kulitsensitifkering     #tumitkakipecah     #jantung     #perintahkawalanpergerakan     #jagakebersihan     #jagakesihatan     #covıd19     #rambutlebat     #resdung     #baubadanhilang     #mengandung     #tapakkaki     #suami   .


0💬Normal

😇   #salingmengingatkan     #suami     #istri     #bapak     #anak     #kerabat     #pacar     #oneminutebooster     #ustadzabdulsomad  


0💬Normal

Bener ga sih istri yang cantik adalah yang selalu nurut dan taat sama suaminya?⁣ Kalau suami udah maunya begini, istri harus mau nurut dan ga boleh bantah nih 🤭⁣ ⁣ Mimin jadi pengen tau deh..⁣ Kalau ngomongin soal penampilan, suami kamu tipe yang mana nih kak??⁣ Jangan lupa tag suami yaa 😁⁣ ⁣   #suamiistri     #suami     #istri     #keluarga     #pasangan     #penampilan     #penampilanwanita     #infosgmemoriesid  


0💬Normal

Oppssss....Dalam diam2 rupanya para SUAMI skodeng2 jugak   #tneeq   ni ek....🤭😆 . Boleh diamalkan oleh kaum ADAM juga ye...😍 . T'Neeq TERBAIK dijadikan supplement utk kesihatan anda sekeluarga.. . Yang nak mencuba jgn malu2 roger2 ye.. . http://www.wasap.my./+60126099260/tneeq .   #rinetworkklampang     #tneeq     #tneeqbydatorizalman     #belitneeqdenganliza     #vitamintomato     #testimoneeq     #rinetwork     #kulitcerah     #vitaminkulit     #kulitgebu     #kulitflawless     #kulitlicin     #eczema     #jerawathilang     #parut     #kulitkeringkusam     #kulitsensitifkering     #tumitkakipecah     #jantung     #perintahkawalanpergerakan     #jagakebersihan     #jagakesihatan     #covıd19     #rambutlebat     #resdung     #baubadanhilang     #mengandung     #tapakkaki     #suami   .


0💬Normal

PENGUMUMAN ❗❕❗ . Kami sekarang ada mengeluarkan Design baru untuk BLOUSE MUSLIMAH. . Kain yang sangat Selesa dan Cantik, sesuai untuk semua peringkat umur. 😉 . Nak dekat Raya kan, memang sangat sesuai lah untuk kaum wanita mencari baju Raya yang sesuai 😊😊 . Kami akan update semula mengenai design Blouse Muslimah 😁😁 .   #buymuslimfirst     #bmf     #muslimah     #muslimahfashion     #muslimat     #malaysia     #maukerja     #kerja     #carikerja     #murah     #malaysianfood     #baju     #bajumurah     #bajukurung     #bajumuslim     #bajuanak     #bajuimport     #pakaian     #pakaianmuslimah     #pakaianwanita     #surirumah     #isteri     #suami     #rumah     #rumahidaman     #makanan     #makananenak     #tudung     #tudungsarung  


0💬Normal

Bini ternganga sampai ke subuh bang!! . Produk ini direka khas untuk golongan seperti abang2, yang sudah berumahtangga . Usah ulang kesilapan abang2 lagi. Ubahlah sekarang . Dengan Pinang Muda Skyviral ni, tahan lame sehingga 45 minit tiada masalah pada abang2...... Yang penting abang2 berpuas hati! . Umpama sang rimau yg geramm tatkala menerkam mangsanya! Aauuummmmm.. . . ☑ 3X lebih tahan lama hingga 45 minit,  mahupun 1 jam ☑ 100% herba & tiada bahan kimia! (lulus KKM) ☑ Dibuat Dari Bahan Semula Jadi (HALAL) . . ➡COD: Shah Alam, Klang 📮Pos Percuma Keseluruh Malaysia . Whatsapp 📞 0142397669 .   #pinangmuda     #fattahamin     #kasutsukan     #vapemalaysia     #melayu     #jalanjalancarimakan     #suami     #cuticutimalaysia     #sepang     #nilai     #bangi     #wangsamaju     #setapak     #rawang     #selayang     #sentul     #seremban     #damansara     #malaysian     #jamtangan     #jamtanganmurah     #malaysiaonlineshopping     #malaysianfood     #malaysiawedding     #malaysiaonlineshop     #giveawaymalaysia     #nikemalaysia     #adidasmalaysia     #vapemalaysia     #igmalaysia  


0💬Normal

Bini ternganga sampai ke subuh bang!! . Produk ini direka khas untuk golongan seperti abang2, yang sudah berumahtangga . Usah ulang kesilapan abang2 lagi. Ubahlah sekarang . Dengan Pinang Muda Skyviral ni, tahan lame sehingga 45 minit tiada masalah pada abang2...... Yang penting abang2 berpuas hati! . Umpama sang rimau yg geramm tatkala menerkam mangsanya! Aauuummmmm.. . . ☑ 3X lebih tahan lama hingga 45 minit,  mahupun 1 jam ☑ 100% herba & tiada bahan kimia! (lulus KKM) ☑ Dibuat Dari Bahan Semula Jadi (HALAL) . . ➡COD: Shah Alam, Klang 📮Pos Percuma Keseluruh Malaysia . Whatsapp 📞 0142397669 .   #pinangmuda     #fattahamin     #kasutsukan     #vapemalaysia     #melayu     #jalanjalancarimakan     #suami     #cuticutimalaysia     #sepang     #nilai     #bangi     #wangsamaju     #setapak     #rawang     #selayang     #sentul     #seremban     #damansara     #malaysian     #jamtangan     #jamtanganmurah     #malaysiaonlineshopping     #malaysianfood     #malaysiawedding     #malaysiaonlineshop     #giveawaymalaysia     #nikemalaysia     #adidasmalaysia     #vapemalaysia     #igmalaysia  


0💬Normal

Bini ternganga sampai ke subuh bang!! . Produk ini direka khas untuk golongan seperti abang2, yang sudah berumahtangga . Usah ulang kesilapan abang2 lagi. Ubahlah sekarang . Dengan Pinang Muda Skyviral ni, tahan lame sehingga 45 minit tiada masalah pada abang2...... Yang penting abang2 berpuas hati! . Umpama sang rimau yg geramm tatkala menerkam mangsanya! Aauuummmmm.. . . ☑ 3X lebih tahan lama hingga 45 minit,  mahupun 1 jam ☑ 100% herba & tiada bahan kimia! (lulus KKM) ☑ Dibuat Dari Bahan Semula Jadi (HALAL) . . ➡COD: Shah Alam, Klang 📮Pos Percuma Keseluruh Malaysia . Whatsapp 📞 0142397669 .   #pinangmuda     #fattahamin     #kasutsukan     #vapemalaysia     #melayu     #jalanjalancarimakan     #suami     #cuticutimalaysia     #sepang     #nilai     #bangi     #wangsamaju     #setapak     #rawang     #selayang     #sentul     #seremban     #damansara     #malaysian     #jamtangan     #jamtanganmurah     #malaysiaonlineshopping     #malaysianfood     #malaysiawedding     #malaysiaonlineshop     #giveawaymalaysia     #nikemalaysia     #adidasmalaysia     #vapemalaysia     #igmalaysia  


0💬Normal

Jangan hanya sekedar menyampaikan, namun bungkuslah penyampaian tersebut dengan cara yang baik ~ . . . . . 🎬 Akun Editor :   @pelangiislam   🎥 Chanel Youtube : IRDC 👤 Pemateri : Ustadz Dr. Syafiq Riza Basalamah, MA . . . .   #ustadzsyafiqrizabasalamah     #manhajsalaf     #kajiansunnah     #dakwasunnah     #kajiansalaf     #sunnah     #dakwahtauhid     #majelisilmu     #kajian     #pacaran     #haram     #menikah     #suami     #istri     #keluarga     #orangtua     #berbakti     #anak     #ayah     #ibu  


0💬Normal

MENIKAH BUKAN UNTUK BAHAGIA . Rasulullah shallallahu’alayhi wa sallam bersabda, ثلاث جدهن جد وهزلهن جد: النكاح والطلاق والرجعة “Tiga hal yang seriusnya dianggap benar-benar serius dan bercandanya dianggap serius: nikah, cerai dan ruju.'” (Diriwayatkan oleh Al Arba’ah kecuali An Nasa'i). . Cuma mereka yang belajar agama yang menganggap pernikahan itu sakral. Gak main-main. Makanya sering dapet omongan kalau orang yang masih suka ngumbar-ngumbar pengen nikah berarti masih lama. Yang mau nikah beneran biasanya diem-diem aja. Dan saya mengalami itu sodara-sodara. . Intinya, jangan bayangin setelah nikah punya rumah begini, punya anak begitu, nanti bakal begini atau begitu. Perbaiki diri aja sampe kita merasa bener-bener dewasa menerima hal yang gak sesuai keinginan kita. Karena dalam pernikahan akan banyak sekali hal yang gak sesuai keinginan kita. Gitu aja. Sekian dan terimagaji. .   #menikah     #keluarga     #sakinah     #suami     #istri     #nikahmuda     #teladanrasul     #hijrah     #hati     #instagood     #instadaily  


30💬Normal

Next Page
Loading...